Kundesenter

Vårt kundesenter mottar henvendelser fra brukere av bysykkelsystemene i Oslo, Bergen og Trondheim, samt kunder av Bilkollektivet. Årlig behandler vi rundt 68 000 samtaler via telefon, mail, chat og sosiale medier. Vi har ansatte på jobb fra kl 07 til 23, 365 dager i året. For å forsikre oss om en god brukeropplevelse, forplikter vi oss til å være der for våre kunder, når og hvor de måtte trenge. Målet vårt å skape fornøyde kunder, samtidig som deres tilbakemeldinger og innsikt hjelper oss å forbedre tjenesten.

Brukerkontakt

For Bysykkel har vi opprettet et kontaktsystem som oppmuntrer til å kommunisere via chat i appen. Meldingsplattformen vår lar oss sortere, logge og spore samtalene våre. Vi kan merke samtaler og se hvor brukere opplever størst utfordringer fra dag til dag, samtidig som vi kan generere statistikk og se trender over lengre tid. Vi har også oversikt over samtaler brukeren har hatt med oss tidligere, noe som gjør det enklere å behandle nye henvendelser.

For Bilkollektivet bruker vi deres interne systemer, og samtlige kundebehandlere er kjent med alle programmer. Dette gir oss stor fleksibilitet og mulighet til å kunne gi brukere et informert svar ved første henvendelse.

Vi lager ukentlig rapporter basert på tall og tilbakemeldinger i plattformen. Disse deles med teknologi- og driftsavdelingen, og hjelper oss å forgrene innsikt og forbedringsmuligheter i de forskjellige delene. Vi sender også ut brukerundersøkelser for å få økt innsikt i brukeropplevelsen og hvordan den kan forbedres. Vi er også kjent med andre plattformer, og kan raskt sette oss inn i og benytte ønskede kommunikasjonsflater for din bedrift.

Teamet vårt

Våre kundebehandlere har base i Oslo. Vi tilpasser arbeidskraften med hensyn til årstid, ukedag og tid på døgnet. Dette gjør det også enkelt å tilpasse seg større hendelser som festivaler og arrangementer. Kunderservice tar også ansvar for å holde oversikten over byene vi drifter i. Dette kan være alt fra væromslag, endrede bruksmønstre, kommende festivaler/eventer og følgene dette får (stengte veier o.l.).  De sender ut statusmeldinger om avvik i både app og nettside, og kommuniserer løpende med drift, skulle det oppstå problemer. Vi er også tilgjengelige ved promotering i forbindelse med arrangementer og messer. 

Hva kan vi gjøre for deg?

Trenger du noen til å ta seg av henvendelser fra brukere og kunder? Vi har ledig kapasitet og profesjonelle kundebehandlere som vil sørge for kort svartid og effektiv problemløsning.

  • Åpent kundesenter 365 dager i året fra kl 07 til 23
  • Fleksible kundebehandlere som behersker en rekke systemer og plattformer
  • Hjelp til arrangementer og messer

Ta kontakt med Espen Øyen på telefon 9900 4505 eller e-post espen@urbaninfrastructure.no for mer informasjon. 

 

 

UIP Drift AS

post@urbaninfrastructure.no
VAT 920 285 376

Kværnerveien 5
0192 Oslo, Norway